tiistai 17. tammikuuta 2017

Työkiireet eivät meinaa helpottaa millään, mutta silti tuntuu että tästä vuodesta tuulee muutosten vuosi. Lasten saannin jälkeen sitä jotenkin sokeutuu maailman ja elämän mahdollisuuksiin. Arki täyttyy niistä tutuista asioista ja elämä pyörii kodin ja perheen luona lähes jatkuvasti, näitä vuosia kai toisella nimellä kutsutaan ruuhkavuosiksi. Pari viime vuotta olen tutustunut itseeni ja käynyt henkistä kamppailua siitä, mitä minä haluan elämältäni. Kaikista eniten haluan olla hyvä äiti ja vaimo, silti haluan todella kovasti jahdata unelmiani ja kokeilla uusiakin juttuja. 

Ruokavalokuvaus on minulle intohimo ja olen kehittynyt siinä todella huimasti viimeisen vuoden aikana, koska olen halunnut kehittyä. Olen opiskellut, yrittänyt, epäonnistunut ja yrittänyt uudestaan. Tällä samalla kaavalla voi kokeilla lähes mitä vain, ja jos todella haluat jotain, olet kyllä valmis tekemään sen asian eteen lähes mitä tahansa. Onni tässäkin asiassa on kannustava mieheni. Kun olen itku kurkussa lähes lapsenomaisesti kiukutellut kun mikään ei onnistu ja mietin miksi ihmeessä teen tätä, on mieheni kannustanut ja muistuttanut, että jos omat vibat on huonot, niin on kuvakin. Ja näin haluan ainakin uskoa, jos tekee hyvällä fiiliksellä ja oikeasti nauttii siitä mitä tekee, on työn tulos aina ihan erilaista kun, että se olisi hampaat irvessä itkua tihrustaen tehty.

Olen aina ihaillut ihmisiä, jotka tekevät omaa juttuaan. Oli "juttu" mikä tahansa, heistä huokuu omanlainen onnen tunne, intohimo jotenkin paistaa silmistä. Siksi toivonkin, että jokainen löytää oman intohimonsa ja rohkeasti jahtaa unelmiaan, koska mitä on elämä ilman unelmia?! 



Loppuun vielä ihan mahtava suklaasmoothien resepti, suklaakiintiö täyttyy varmasti. Olen sitä mieltä että suklaaseen sopii sanonta; mielummin överit kun vajarit :D
Tätä tehdessä en mitannut tarkkoja ainesosien määriä, mutta näin ne suurinpiirtein menivät!

Suklaasmoothie

2 jäädytettyä banaania
1rkl maapähkinävoita
3/4dl  riisimaitoa
2rkl raakakaakaojauhetta
taateleita oman maun mukaan makeutta tuomaan

Kaikki blenderiin ja sekoita kunnes seos on tasaista, lisää kaakaojauhetta ja nestettä tarvittaessa. Tätä syödessä tuli mieleen, että joukkoon sopisi tosi hyvin ripaus kanelia tai vaikka vaniljatangon siemeniä, mutta ne lähtee kokeiluun ensi kerralla :)

Kivaa viikon jatkoa! -Laura






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti