tiistai 28. helmikuuta 2017



Eat a rainbow !

Top 5, mun omat lempparikulhot! <3



★ Suklaa-maapähkinävoi smoothie 

Superhyvä, todellakin vie makeannälän ja pitää huolen, että se myös pysyy poissa!



★ Ihanan perinteinen, joskin gluteeniton kaurapuuro 

Kylmät aamut kaipaa joskus kaveriksi lämmintä kaurapuuroa.




★ Mustaherukka-chia-vanukas 

Viime aikoina olen hurahtanut näihin kerroksittain kasattaviin herkkuihin, ihana ja mielettömän monipuoliset vaihtoehdot! Alla mustikoita sellaisenaan, keskellä mantelimaitoon tehty chia-vanukas ja päällä mustaherukka smoothie, nam!


★Mustaherukka nice cream

Niin hyvää, mutta silti niin yksinkertaista! 




★ Vadelma-soijajogurtti 

Alla soijajogurttia ja vadelmia löyhästi yhteen sekoitettuna, ja päällä vadelma-chia hilloa, jonka ohjeen laitan blogiin myöhemmin tällä viikolla =)


Ilma on ulkona kurja, mutta se ei mieltä masenna, eihän? :)

-Laura

2 kommenttia:

  1. Vautsi mitä kuvia! Löysin sun blogin ig:n kautta, täytyypä tarkastella tätä vähän paremmalla ajalla :) Mulla heräsi muutamia kysymyksiä, oot varmaan jo näihin vastaillut mutta olen malttamaton enkä jaksaisi etsiä :D mutta siis mikä blenderi sulla on kun saat noin paksuja nice cremejä? Millä kameralla kuvaat? Ja vielä lopuksi kysyisin että mistä olet löytänyt tuota puffed quinoaa? Kiitos tuhannesti etukäteen vastauksista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! :) Mulla on käytössä Rawmixin uusin blenderi, Rawmix 2. Se toimii kuin unelma, jopa noissa todellakin jäisissä banaaneissa joiden murskaamiseen moni hyytyy. Ja kuvailen Canon EOS M10:llä! Kvinoa popseja oon tällä kertaa tilannut osoitteesta ruohonjuuri.fi :)

      Poista